gravatar

Bloggera Bunlar İlginizi Çekebilir Eklentisi Ekleme (Linkwithin)

Benim de sitemde kullandığım olmazsa olmazlarımdan bir eklenti.Aşağıda ve sitemde örneği mevcut.Siz de eklemek isterseniz aşağıdakileri uygulayın.


Eklentiyi blogunuza eklemek için öncelikle http://www.linkwithin.com/learn  sitesine gidiyoruz.Boş alana aşağıdaki gibi bilgileri ekliyoruz.Sonra Get Widget' e tıklıyoruz.

NOT:
1)Eklenti diğer blog servisleri için de uygulanabiliyor.Örneğin
blogcu v.b.Onlarda direkt kod veriyor.O kodu ekliyorsunuz.Bloggerda ise kendisi ekliyor.
2)Width ;kısmından temanızın genişliğine göre 3,4 veya 5 seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.Yanyana konu başlıklarınızdan çıkar.Benim temada yazı alanı biraz geniş olduğundan 5 seçtim.Siz de kendinizinkine göre ayarlayın.
3)My blog has light text on a dark background kısmına tik atarsanız linklerinizin görüleceği alanın arka planını siyah yapar.Ben seçmedim.
Evet,nerede kalmıştık!En son Get Widget'e tıklamıştık.Daha sonra karşımıza aşağıdaki resimdeki bölüm gelecek.1 numaralı kısımda görülen Install Widget düğmesine tıklıyoruz.2 numaralı kısımda gördüğünüz yerden blogunuzun adını seçiyorsunuz.Widget ekleye tıklıyoruz.
Dikkat edeceğiniz kısım ,site, eklentiyi Tasarım bölümünüze ekledikten sonra maus ile tutup 3 numaralı kısımda da  belirtildiği gibi Blog Kayıtları kısmının altına sürüklemeniz.En son ise Kaydet diyoruz.Hepsi bu kadar.Anlatımı sitenizde yayınlamak isterseniz lütfen sitemi kaynak gösteriniz.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...