gravatar

Blogger Arayüzü Yenilendi!

Selamlar.Gün geçmiyorki yenilikler hayatımızın içinde olmasın.Bloggerda modaya uydu ve Panel arayüzünü yeniledi.Yeni güncellemeyi kullanmanız için yapmanız gereken tek şey  panelden Güncellenen Blogger arayüzünü deneyin linkine tıklamanız olacak.Karşınıza aşağıdaki gibi yeni bir arayüz gelecek.

Yeni tasarımla, Blogger’in yönetim ya da ayarlar sayfasında olsanız bile yazılarınızı ekranın üst kısmındaki linke tıklayarak yeni yazı yazma ya da değişiklik yapma mümkün hale getirilmiş. Ayrıca yazılarınızı yazdığınız editör size daha fazla alan sağlayacak şekilde genişletilmiş ve basitleştirilmiş.
Yönetim panelinin “Ön İzleme” kısmında blogla ilgili genel istatistiksel bilgilerin yeraldığı grafikli bir bölüm eklenmiş. Ayrıca ilginizi çekebilecek faydalı bağlantılar da diğer bir yenilik.Ama ben hala eski arayüzü kullanıyorum :) Henüz alışamadım sanırım.

Bu kısımda yukarıdaki resimden de göreceğiniz gibi tüm menüler sol tarafa dizilmiş.Değişiklik arayanlar için birebir.Tabi yok ben eski ara yüzüne devam edeceğim diyorsanız da sağ tarafta bulunan   
simgesine tıklayıp Eski Blogger Arayüzü diyerek eskisine dönebilirsiniz.Selamlar.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...